עיצוב פלייר

כל בית עסק שמכבד את עצמו, מבין דבר אחד בעולם השיווק והפרסום – אפילו כיום, בתוך תקופה שבה פרסום דיגיטלי הולך וצובר תאוצה, לא ניתן להתעלם לגמרי מהחשיבות של פרסום מסורתי כפי שאנו מכירים אותו. ראשית, מפני שישנם לא מעט ישראלים שלא משתמשים ברשת האינטרנט ועדיין צורכים פרסום בערוצים מסורתיים. ושנית, מפני שזו היא דרך טובה ונוחה להעביר מסרים. ולכן, לקוחות רבים של הצוות המקצועי של חברת דפוס המשרד – פתרונות דפוס, עיצוב ומיתוג, עדיין בוחרים להשקיע משאבים בתהליכי עיצוב פלייר. כך, אנו מלווים את הלקוחות כל הדרך ליצירת פליירים מוכרים ומעניינים שיכולים להעלות את הביקוש למוצרים ושירותים של חברות רבות.


איך נראה תהליך העבודה על עיצוב פלייר עסקי?

רגע לפני שאתם רוכשים פלייר, חשוב להבין איך נראה תהליך עבודה על עיצוב פלייר עסקי. הצוות שלנו, מחלק את תהליך העבודה לארבעה שלבי מפתח חיוניים, והם:

  1. איסוף פרטי המידע – זו היא אולי המשימה הכי חשובה שאתם יכולים לבצע. כדי להדפיס פלייר איכותי, אתם צריכים להבין מה אתם רוצים לפרסם. במקום לבזבז את הזמן ולעצב פלייר לא רלוונטי, אנו נבקש מכם ליצור פירוט מקצועי אודות כל המידע הכי חשוב שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם במעמד קריאת הפלייר. כך, יהיה לכם הרבה יותר קל להיות ממוקדי מטרה ולנצל בצורה מושלמת את שטח הפרסום שלכם.
  2. יצירת פריסת עמוד – על מנת שלא להעמיס במידע או לפגוע ביעילות של הפלייר, תהליך עיצוב פלייר מקצועי כולל עימוד מסודר וברור של כל הפרמטרים.
  3. דוגמיות ראשוניות – אנשי העיצוב שלנו, יכינו לכם כמה סאמפלים (דוגמיות) של פליירים אפשריים, כבר בפגישות הראשונות שלכם. חלקם אף תוכלו להדפיס על מנת לראות מה היא איכות ההדפסה ומה היא שביעות הרצון שלכם מהמוצר הסופי. רק לאחר שאתם מוצאים את הדוגמה המושלמת לכם, ניתן להתקדם לשלבים הבאים.
  4. הדפסה המונית – ברגע שיש לכם עיצוב מושלם של פלייר, אתם יכולים לבקש להדפיס את הפלייר בכמות העותקים הדרושה לכם. בעתיד, ניתן תמיד לבקש להדפיס עוד עותקים, אבל חשוב לבצע הערכה נכונה של כמויות ההדפסה הראשונית, כדי שלא תתקעו עם סטוק עצום של פליירים ללא שימוש.


מיומנות ואמינות – למוצר שילווה אתכם בתקופה הקרובה

היתרון הכי גדול של פנייה לעזרת צוות מעצים מקצועי, כמו הצוות של חברת דפוס המשרד, הוא היכולות למצוא פתרונות איכותיים ומיוחדים לכל צורך הדפסה. על אחת כמה וכמה בתהליך עיצוב פלייר, אשר יכול להשפיע על תנועת הלקוחות לעסק שלכם, לתקופה הקרובה.

איך ממשיכים מכאן? שלבי העבודה בפרויקט מושלם

1.
הגדרות והתאמות למוצר
רגע לפני שמתחילים לעבוד על הפרויקט, אנחנו נשב לשיחת תיאום כוונות וציפיות. בשיחה זו אנו נרצה לדעת מה הן הדרישות שלכם מהפרויקט, מה הוא המוצר האידיאלי עליו אתם חולמים והאם יש לכם תקציב מוגבל לעבודה. כמו כן, אנו נציג לכם כמה וכמה דוגמאות למוצרים דומים מהקטלוג שלנו, בשביל שתוכלו להתחיל לחשוב על סגנון העיצוב הייחודי של המוצר שלכם.
2.
יצירת עיצוב מוצר
כשיש לנו ידע נרחב מספיק בנוגע לסוג המוצר אותו אתם רוצים לקבל, אפשר לצלול עמוק יותר לפרטים. בשלב זה אנחנו נעשה את כל המאמצים, בעזרת אנשי צוות מיומנים בתחום העיצוב, בשביל להפיח חיים במוצר שלכם. אחר מתבנית עבודה ראשונית וכלה ב התאמה של סוג הכתם ופונטים איתם אתם רוצים לקבל את המוצר. בסופו של יום, תהיה לכם דוגמה ראשונית של מוצר ממנה ניתן להמשיך לשלבים הבאים.
3.
סקיצה ראשונית
כעת משתלבות גם המילים אותן אתם רוצים להדפיס על המוצר. אנו נבקש מכם לקבל דוגמא לטקסט או לכותרת שאתם מעוניינים להכניס לתוך התבנית של המוצר שלכם. ובין רגע תוכלו לראות את המוצר קורם עור וגידים, ולהחזיק ביד את הסקיצה הראשונית. במקרה הצורך ניתן לבצע הגהה והטמעה של שינויים ותיקונים קריטיים, להרכב המוצר או לתבנית אותה יצרתם. וכך אתם בעצם מסיימים את תהליך ההקמה של המוצר, בלב שלם ובטוח.
4.
הדפסה המונית
ברגע שאתם נותנים לנו את האישור הסופי, כשאתם מרוצים לגמרי מהתוצאה של הסקיצה העדכנית ביותר, מתחיל החלק הכי כיפי בעבודה – ההדפסה. בשלב זה אנחנו מוציאים את כל היכולות הטכניות שיש ברשותנו ומאפשרים לכם לקבל את המוצר הסופי שחלמתם עליו, במהירות האספקה האפשרית. כל זאת כמובן, מבלי לוותר על איכות ההדפסה הטובה ביותר שניתן לקבל.

קבלו הצעה משתלמת

חייגו 03-6132020 או השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
שם הוא שדה חובה
טלפון הוא שדה חובה
כתובת אימייל שהזנת אינה תקינה
צרו קשר