שילוט פח ולוקאבונד

בעולם הפרסום והשיווק יש דרכים רבות מאוד להביא לידי ביטוי את האלמנטים העיצוביים של כל בית עסק, ואחת הדרכים הכי חשובות בהן ניתן לפעול היא התקנה של שילוט לבית העסק. הדרך המסורתית ליצור שילוט לבית עסק שייק מבוססת על שילוט פח אותו אנו יכולים למצוא בתי עסק רבים מתחומי עיסוק שונים, במשק הישראלי. היום יותר מאי פעם, בתי עסק רבים מעוניינים לחזור על שילוט פח מסורתי, מפניי שהוא מחזיק ביתרונות רבים ויכול לסייע בתהליך הפרסום של בית העסק. זוהי בדיוק הסיבה שגורמת ללקוחות רבים של חברת דפוס המשרד – פתרונות דפוס, עיצוב ומיתוג, לפנות אל הצוות המקצועי של החברה על מנת למצוא שילוט פח מעולה בעלויות נוחות לכל כיס.


מה הם היתרונות ברכישת שילוט פח לעסק שלכם?

כאמור, החזרה של בעלי עסקים רבים לשימוש קבוע במוצרי פרסום מסורתיים כמו שילוט פח, היא החלטה שנובעת מתוך יתרונות רבים של מוצרים אלה. בין היתרונות הבולטים ביותר של שילוט פח, ניתן למצוא:

  1. שילוט פח הוא שילט קל משקל – שלא כמו שלטים ממתכת או שלטי עץ כבדים ומגושמים, שילוט פח הוא שילוט קל משקל שיכול להתאים לכל מיקום בבית העסק שלכם. אתם לא חייבים להתבסס על שילוט מאסיבי וקשה, כשיש לכם חלופה כל כך נוחה.
  2. אתם יכולים להתקין את השילוט בצורה בטוחה יותר – כאשר מדובר על שילוט פח, קל משקל, אין שום סיבה להזמין איש מקצוע ולשלם לו כסף על מנת לבצע את ההתקנה. אם יש לכם קצת ניסיון ואתם יודעים איך לבצע את העבודה, יהיה קל מאוד להתאים את השילוט לעסק שלכם, במינימום השקעה.
  3. ניתן ליצור עיצובים שונים המותאמים למותג שלכם – חברת ייצור מיומנת תוכל לעזור לכם להתאים את המוצרים הנכונים ביותר, בעיצוב המתאים ביותר לפנים של המותג אותו אתם מנהלים.
  4. ניתן להשקיע ולהשתמש בצבעים שונים למותג – הטכנולוגיה בה אנו עושים שימוש בימים אלו, מאפשר ליצור מוצרי פח גם בצבעים שונים. כך אתם יכולים לשמור נאמנות למקור ולהכניס קצת חיים אל המותג ואל השלט בכניסה לנכס שלכם.
תהליך העבודה המקצועי – בליווי צוות מיומן

חברת דפוס המשרד מאפשר ללקוחותיה השונים למצוא מוצרי פח איכותיים ולהביא לידי ביטוי את כלל הדרישות המקצועיות שלכם. בכל פניה ליצירת שילוט פח, אנו עושים את כל המאמצים על מנת להתאים את המוצר שאתם חולמים לשים במשרד שלכם, על בסיס הידע וניסיון המקצועי שקיים לרשות הצוותים שלנו.

איך ממשיכים מכאן? שלבי העבודה בפרויקט מושלם

1.
הגדרות והתאמות למוצר
רגע לפני שמתחילים לעבוד על הפרויקט, אנחנו נשב לשיחת תיאום כוונות וציפיות. בשיחה זו אנו נרצה לדעת מה הן הדרישות שלכם מהפרויקט, מה הוא המוצר האידיאלי עליו אתם חולמים והאם יש לכם תקציב מוגבל לעבודה. כמו כן, אנו נציג לכם כמה וכמה דוגמאות למוצרים דומים מהקטלוג שלנו, בשביל שתוכלו להתחיל לחשוב על סגנון העיצוב הייחודי של המוצר שלכם.
2.
יצירת עיצוב מוצר
כשיש לנו ידע נרחב מספיק בנוגע לסוג המוצר אותו אתם רוצים לקבל, אפשר לצלול עמוק יותר לפרטים. בשלב זה אנחנו נעשה את כל המאמצים, בעזרת אנשי צוות מיומנים בתחום העיצוב, בשביל להפיח חיים במוצר שלכם. אחר מתבנית עבודה ראשונית וכלה ב התאמה של סוג הכתם ופונטים איתם אתם רוצים לקבל את המוצר. בסופו של יום, תהיה לכם דוגמה ראשונית של מוצר ממנה ניתן להמשיך לשלבים הבאים.
3.
סקיצה ראשונית
כעת משתלבות גם המילים אותן אתם רוצים להדפיס על המוצר. אנו נבקש מכם לקבל דוגמא לטקסט או לכותרת שאתם מעוניינים להכניס לתוך התבנית של המוצר שלכם. ובין רגע תוכלו לראות את המוצר קורם עור וגידים, ולהחזיק ביד את הסקיצה הראשונית. במקרה הצורך ניתן לבצע הגהה והטמעה של שינויים ותיקונים קריטיים, להרכב המוצר או לתבנית אותה יצרתם. וכך אתם בעצם מסיימים את תהליך ההקמה של המוצר, בלב שלם ובטוח.
4.
הדפסה המונית
ברגע שאתם נותנים לנו את האישור הסופי, כשאתם מרוצים לגמרי מהתוצאה של הסקיצה העדכנית ביותר, מתחיל החלק הכי כיפי בעבודה – ההדפסה. בשלב זה אנחנו מוציאים את כל היכולות הטכניות שיש ברשותנו ומאפשרים לכם לקבל את המוצר הסופי שחלמתם עליו, במהירות האספקה האפשרית. כל זאת כמובן, מבלי לוותר על איכות ההדפסה הטובה ביותר שניתן לקבל.

קבלו הצעה משתלמת

חייגו 03-6132020 או השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
שם הוא שדה חובה
טלפון הוא שדה חובה
כתובת אימייל שהזנת אינה תקינה
צרו קשר